Tuesday, August 6, 2013

Buhtle sa sirom u testu



Fantastično, mirisno i paperjasto meko pecivo.
Moja deca ga mnogo vole. Recept sam otkrila na Coolinarici kod majstorice za testa...Medinne.
Sastojci:
  • 400 gr mekog brašna
  • 1 kesica suvog kvasca ( ili pola, pratite uputstvo sa kesice za datu količinu brašna)
  • 100 gr šećera (ja sam stavila od šećerne trske)
  • ¼ kašičice soli
  • rendana kora 1 limuna
  • 2 jaja
  • 100 gr istopljenog, prohlađenog maslaca
  • 300 gr sitnog , neslanog sira ( Sitan sir-Meggle, Ella...ili sl.) 
  • Za punjenje:
  • 17-18 kašičica džema (ja sam stavila od breskve sa đumbirom i pečeni- od šljiva sa čokoladom)
Za premazati:

  • 50 gr otopljenog maslaca

Za posip:

  • šećer u prahu

Postupak:

Pomešati varjačom brašno, so, kvasac, šećer, limunovu koru. U to dodati sir, otopljeni, prohlađen maslac i jaja. Umutiti mikserom, nastavcima za mešenje, a zatim do kraja sjediniti rukom i malo izraditi.
Ostaviti oko sat vremena na toplom, pokriveno, da naraste.
Testo izvaditi na blego pobrašnjenu površinu, ili još bolje silikonsku podlogu i malo izmesiti, tek toliko da se ne lepi.
Podeliti na 17-18 delova. Svaki spljoštiti rukom, a zatim malo razviti oklagijom u krug, staviti kašičicu džema i uviti u boščicu, preklapanjem stranica, i malo stisnuti na vrhu.


Ređati u tepsiju obloženu papirom za pečenje, ne mnogo gusto.Ostaviti pokriveno krpom da miruje i ponovo naraste dok se rerna ne zagreje na 180C.


Četkicom premazati buhtle otopljenim maslacem i staviti u rernu da se peče.


Potrebno je oko 30 minuta, da porumene. 
Kad se malo prohlade, posuti ih šećerom u prahu.



5 comments:

  1. Izgledaju pravo gurmanski; buhtle nisam pravila nekih zadnjih 100-tinak godina ;-)

    ReplyDelete
  2. Ovo je predivno!
    Mirjana, preporucila sam jednoj koleginici onu divnu tortu od papira, za vrtic. Pravila je i svi su se odusevili! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Divno, samo neka se deca raduju. A i kod odraslih izaziva isti efekat.

      Delete
  3. Joj, zbog ovakvih stvari mi je krivo što ne jedem normalno. Ovako ih se uvek odreknem na račun nekog kremastog slatkiša jer mi on brže zadovolji potrebu za slatkim, a ne mogu slatko da večeram pa da mi buhtlice tu upadnu.
    Javljam mami recept, mislim da će ona da pravi sigurno, a ja ću da sačuvam recept i da čekam bolje dane :-X.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tajana, samo jednom se živi, ma probaj ih i za večeru...klin se klinom izbija...

      Delete