Tuesday, April 8, 2014

Brzi uštipci




Jedna od mojih asocijacija na reč mama su svakako i palačinke i uštipci. Nije važno koliko si umorna, kad oni traže, uvek možeš...


Sastojci:

  • 2,5 dl jogurta
  • 1 jaje
  • 10 punih kašika brašna
  • 2 kašike šećera
  • 1 vanilin šećer
  • kašika ružine vodice (ako nemate, nemate...ja je obožavam)
  • pola kesice praška za pecivo
  • na vrh noža soli
  • prah šećer i cimet za posipanje


Priprema:
Stavite suve sastojke, u njih dodajte mokre, pa umutite mikserom.
U manju šerpicu sa debelim dnom sipajte ulje debljine ne manje od 2 prsta, dobro zagrejte a onda smanjite vatru, ne sme biti prejaka...od 9 podeljaka na mojoj ringli, uključim na 7.
Uzimajte po nepunu kašiku mase i prstom je pogurajte da padne u vrelo ulje, ako se uštipci ne okrenu sami, okrenite ih, neka ravnomerno dobiju zlatnu boju.

Vadite rešetkastom kašikom na papir da upiju višak ulja i pospite mešavinom prah šećera i cimeta.



3 comments:

  1. Kako krasno izgledaju! Okruglasti :) Zanimljivo mi je da se dodaje ruzina vodica.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ...ne mora, nego je ja volim, a fino se uklopi...

      Delete
  2. Slicno spremam, samo pustim da mi malo naraste testo pre pecenja... Ovo mi se vise svidja, sjajni su, probacemo brzo )

    ReplyDelete