Monday, September 1, 2014

"Ovakve palačinke jedu Tom i Džeri"



...sama je sebi lepo objasnila moja velika devojka...To su one Američke, odavno se meračim da ih probam. Super jednostavno i brzo.
Sastojci:
  • 1 šolja brašna ( od 250 ml)
  • 2  kašičice praška za pecivo
  • 1/4 kašičice soli
  • 2 ravne kašike šećera
  • pola kesice vanilin šećera
  • 1 jaje
  • 1 šolja mleka ( ona ista odozgo)
  • 2 kašike ulja
Priprema:
Pomešajte u činiji brašno,šećer, vanilin šećer, so, prašak za pecivo.
Dodajte jaje, mleko i ulje i mutite mikserom 2-3 minuta.
Zagrejte teflonski ili keramički tiganj na srednju temperaturu ( od 9 podeoka na 6). Sasvim malo premežite uljem ( ja sam koristila četkicu).
Malom kutlačom, kao za sos, sipajte testo na sredinu tiganja. Tiganj ne pomerate radi razlivanja mase, koliko se samo od sebe razlije, toliko je dovoljno. Pecite po minut sa svake strane, dok se ne zasuši testo odozgo i ne postane rupičasto, pa okrenite.
Služite sa medom, ili ako hoćete skroz po američki -sa javorovim sirupom ( ima ga sada i kod nas). Ili sa slatkom, džemom,čokoladom...to je već stvar ukusa.
 





1 comment:

  1. Meni su isto fine, ali moji ih nešto ne vole. Kad sam bila mala, mama je pravila nešto što smo mi kao deca zvali kigana (mislim da nam je to bilo kajgana :)) i bilo je isto kao američke palačinke. Tek kasnije sam to shvatila...

    ReplyDelete