Monday, August 17, 2015

Granola (iliti Pahulje u mleku)




Ovu granolu iz kućne radinosti dajem deci bez griže savesti. A i sebi. Ničeg suvišnog u njoj. Odlična uz hladno mleko, jogurt ili voćni jogurt. Hvala Džejmi Olivere!


Sastojci:

  • 200 gr ovsenih pahuljica
  • 150 gr mešavine orašastih plodova po želji, nepečenih ( ovde : orah, lešnik, badem)
  • 50 gr mešavine semenki po želji (ovde: pinjole, susam, bundevine i suncokretove semenke-sirovo)
  • 50 gr kokosovog brašna ( vredi probati i sa listićima)
  • 1 kašičica cimeta u prahu
  • 150 gr sušenog voća, poželjno da nije kandirano ( ovde: kajsije, suve višnje i svetlo suvo grožđe)
  • 5 kašika tečnog meda
  • 5 kašika kokosovog ulja-rastopljenog ( može i maslinovo, ali sa kokosovim je aroma neopisiva...)


Priprema:
Zagrejte rernu na 180 C. Pleh obložite papirom.
U pleh stavite ovsene pahuljice, orašaste plodove, kokos, cimet, mešavinu semenki. Pomešajte. Razmutite tečni med i kokosovo ulje i pospite svuda po smesi, pa opet promešajte. Stavite u zagrejanu rernu i pecite 30 minuta, s tim što na svakih 5 minuta treba  masu promešati malo i opet poravnati. 
Kad granola porumeni prohladite, ubacite seckano suvo voće i ohladite do kraja. Služite sa hladnim mlekom, jogurtom ili voćnim jogurtom. Potrebno je da odstoji par minuta potopljeno  pre konzumacije . 
Čuvajte u zatvorenoj kutiji do 2 nedelje.






1 comment:

  1. Prava bomba minerala i vitamina... i ja često sebi za doručak spremam musli ali sa jogurtom sa minimumom masnoće i tu dodajem voće po želji, susam, laneno seme, cimet, đumbir i sl.

    ReplyDelete