Saturday, May 18, 2019

Rustična pogača




Recept sam dobila od jedne drage Dijane, mame borca. Poslužila je ovo kod Hane na rodjendanu, i mnogo mi se dopalo, ona nije savijala ivice, već je testo razvukla u plehu od rerne i sekla male kvadratne parčiće. Sećam se da je bili i izdašno i ukusno. A jednostavno. Posle sam na blogu „ Astal-kuhinja ravnice“, takođe videla recept, samo je pogača napravljena kao na mojim slikama. Pravila sam više puta  obe verzije. Ponekad dodam u pavlaku beli luk ( seckan, svež ili u prahu),  ponekad listiće bosiljka ( kao sad).


Sastojci:
300 gr brašna
2/3 kesice suvog kvasca dr.Oetker
1 dl  jogurta
1 jaje
1 žumance
1 kašičica soli
½ kašičice šečera
1 dl mlake vode

Nadev:

1 čaša kisele pavlake
100 gr šunke po izboru
100 gr rendanog kačkavalja

Priprema:

Sve sastojke ( osim 1 žumanceta) pomešati i zamesiti meko testo. Ostaviti da stoji 45 minuta da naraste. U pleh staviti pek papir, preći preko papira nauljenim rukama, razvući nauljenim dlanovima testo u oblik kruga. Premazati pavlakom, posuti rendanom šunkom i kačkavaljem. Ivice saviti na unutra, a zatim ih premazati umućenim žumancetom. Peći na 190 C .








No comments:

Post a Comment