Thursday, January 9, 2014

Pitice sa sirom,prazilukom i šampinjonima



U svet food blogova ušetala sam slučajno, preko Minjine kuhinjice, na svom prvom porodiljskom bolovanju. Preko nje sam otkrila i Coolinariku...i bila sam potpuno oduševljena. Moje oduvek tinjajuće interesovanje za umetnost spremanja hrane počelo je ozbiljno da se zahuktava. Postalo je moj način opuštanja. I moja pasija.
Ovaj recept je Minjin. Više puta isproban. Davno sam ga pribeležila. Pokušala sam sada da ga nađem na njenom blogu da bih postavila link, ali nešto se ne snalazim kada su njeni stariji recepti u pitanju. Možda neko može da pomogne. Hvala Minja, na svemu!

Sastojci:

  • 500 gr tankih kora za pitu
  • 200-300 gr  belog starijeg sira, može i feta
  • 1 mali praziluk
  • 200-300 gr šampinjona
  • 2 jaja
  • 1 prašak za pecivo
  • 150 ml ulja
  • susam
  • so po potrebi

Priprema:

Na malo ulja propržiti praziluk seckan na polovine  kolutova. Dodati šampinjone seckane na tanke listiće i malo posoliti. Dinstati dok šampinjoni ne omekšaju i ne ispari tečnost koju puste.
U činiji pomešati  zdrobljeni sir, 1 jaje, prašak za pecivo. Umešati dinstani praziluk sa šampinjonima .
Staviti na sto jednu koru, blago je četkicom premazati uljem, pa staviti preko nje drugu koru, takođe je blago premazati uljem. Iseći vodoravno, pa uspravno obe kore, tako da dobijete četiri dela . Na svaku četvrtinu staviti po punu kašiku fila. Bočne strane malo preklopiti na unutra pa urolati dužom stranom. 
Pleh pokriti papirom za pečenje, naređati pitice, premazati umućenim jajetom i posuti susamom.
Ako su kore baš tanke, možete ih ređati i po tri.



5 comments:

  1. Pitice bi trebale biti jako dobre; dopadaju mi se svi sastojci!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasna, jako su ukusne, i zgodne za poneti...

      Delete
  2. Mnogo volim ovakve male zalogaje...
    Draga Mirjana, tebi i tvojoj porodici zelim sve najbolje u novoj godini!!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Miki, i ja uzvraćam sa lepim željama..procitala sam onaj tvoj postnovogodisnji post...pa, neka ti se ostvari to sto si pozelela...

      Delete
  3. Odlicne pitice i uvek dobrodosle za dorucak, veceru, goste, ma za svaku priliku.:)))

    ReplyDelete