Saturday, February 8, 2014

Bundevara



Odoše poslednje zalihe bundeva iz moje ostave. Ovaj put sam koristila zeleni hokaido. Možete bilo koju. Ja vam toplo preporučujem da isprobate sve što tržište nudi, što se sorti bundeva tiče. Skrenite malo sa utabanih staza. Sačekaće vas razna prijatna iznenadjenja. Kao i u životu, dobro je to...iz mnogo razloga.


Sastojci:

  • 500 gr tankih kora
  • 700 gr bundeve, narendati
  • šećer po ukusu, ja sam utrošila nekih 8 kašika
  • cimet po ukusu
  • 125 gr maslaca
  • 2 kašike ulja
  • prah šećer za posipanje


Priprema:

Na dve kašike ulja prodinstajte rendanu bundevu, dodajte šećer i cimet. Za 10-15 minuta je gotovo.
Rastopite maslac. Odvojite po tri kore. Svaku od tri premažite blago istopljenim maslacem. Na treću stavite fil od dinstane bundeve, po celoj kori. Preko bundeve pospite po kašiku šećera.
Smotajte u rolnu i redjajte u pleh od rerne, obložen papirom. Odozgo blago premažite topljenim maslacem. Ja koristim četkicu. Inače, umesto maslaca možete koristiti ulje, mada je meni sa maslacem mnogo ukusnije.
Stavite u rernu zagrejanu na 200 C, smanjite na 180 i pecite dok ne dobije zlatnu boju. Pre samog kraja pečenja izvadite pleh, tikvanik blago poprskajte vodom i vratite da se dopeče. Nikako da izmerim vreme...oko pola sata, okvirno.
Izvadite iz rerne. Pokrijte krpom i kada se prohladi pospite prah šećerom.




1 comment:

  1. Morat' cu probat' jednom; navikla sam na slane bundevare (od bijele bunde), ali tvoja izgleda veoma izazovno!

    ReplyDelete