Monday, June 24, 2013

Carska pita


Što se rodbine tiče, nju ne možete da birate, kao što, na primer, prijatelje birate.To vam je što vam je.
Ja sam nekako uvek  volela kad nam se najave gosti iz Niša. Moja tetka, Jagoda Popov, Makedonka udata za Lalu, u našu kuću donosila je uvek  dobro raspoloženje i dobre recepte. Ovo je jedan od njih.

Sastojci:
  • 4 jajeta
  • 1 čaša jogurta ili kiselog mleka
  • 1 čaša ulja ( ja stavim pola suncokretovog pola maslinovog)
  • 2 čaše mekog brašna tip 400
  • 1 kesica praška za pecivo
  • 150 gr šunke ( preporučujem Prašku)
  • 150 gr sira ( preporučujem fetu, kockice ostaju kompaktne)
  • 80 gr kiselih krastavčića
  • 80 gr crvene paprike ( može pasterizovana, iz turšije, pečena iz salate sa belim lukom i sirćetom, bitno da je kiselkasta)
  • pola veze peršuna ili vlasca ( može i suvi)
  • so
  • semenke za posipanje,( preporučujem kombinaciju i obavezno neke crne..kim, curekot, crni susam)
Priprema:

Umutite  jaja, jogurt, ulje i so.
Dodajte brašno pomešano sa praškom za pecivo.
Nakon toga dodajte šunku, krastavčiće i papriku i peršun  iseckane na kockice i dobro promešajte.
Na kraju umešajte pažljivo kockice fete, da se ne zdrobe.
Ulijte u posudu podmazanu maslacem i posutu brašnom. Pospite semenkama i pecite u rerni prethodno zagrejanoj na 200 C dok ne dobije zlatnožutu boju.
Mera je čaša od jogurta ili kiselog mleka.


9 comments:

  1. Spremala sam sličnu, a ovu nisam probala, pa svejedno znam da je fenomenalna !

    ReplyDelete
  2. E, još sam htela da pitam, vidim da ti imaš, da li je mnogo komplikovano da se namontira to skidanje u PDF, pitalo me par ljudi a ja ne znam kako to da METNEM na blog.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tajana, sve tehnikalije oko bloga su mi odradili muž i njegov kolega,ja e ne razumem u tu materiju, a sad nemam mnogo vremena ni da učim, mada imam želju... tako da ti, nažalost, ne mogu pomoći...

      Delete
    2. Hvala :-) Moraću i ja nekoga da ulovim da mi to sredi :-).

      Delete
  3. Ovo cu morati da probam! Imam vec nekoliko varijanti, ali ovo je novo. Pozdrav.

    ReplyDelete
  4. Aha, to je ta! Probala sam na Adi, i baš je dobra bila. Baš baš.
    Beležim recept, hvala!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeste, ta je.Molim, i drugi put...uživajte...

      Delete
  5. Ovo najčešće spremamo, po sličnom receptu, jer svi je volimo, a naročito sin, koji je probirljiv, inače. Mi smo je zavoleli u Vršcu dok smo tamo živeli i od tada je pravimo, a ne znam čiji je to izvorno recept.

    ReplyDelete