Saturday, June 1, 2013

Taljatele sa gamborima




Što se porodičnog plana za današnji dan tiče, upravo u ovo vreme bi trebala biti u toku naša seoba ( drugo ime za putovanje sa dvoje dece) ka moru.  Dok deca spavaju na zadnjem sedištu, forsirali bismo verovatno Zlatibor... Kupili smo fino i onaj gepek za krov auta, da ne zafali slučajno mesta za kofice i šlaufe...

No, obzirom da ,evo, pišem ovaj post, očigledno da nije baš sve po planu. Tako je to sa decom...bolje ne planirati mnogo...Pokupili smo boginje. Kad pogledam kakvo je vreme, malo me mine žal za odmorom.


I tako, evo, nas dve kuvamo za vas...Ona desert, ja glavno jelo.


Sastojci:


Postupak:

Stavite testeninu da se kuva.
Na hladno maslinovo ulje stavite sitno seckani beli luk i peršun.
Kad se ulje ugreje i osetite onaj fantastičan miris od koga i siti ponovo ogladne, dodajte gambore. Dinstajte uz mešanje dok tečnost ne ispari. Možda 10-15 minuta.



Dodajte so i biber, kao i slatku pavlaku u koju ste umešali parmezan.
Prokrčkajte to još desetak minuta, na kraju dodajte pesto i promešajte dobro, još minut.
Prelijte  preko taljatela, i poslužite odmah  uz dobro ohlađeno belo vino i baka Tinu. Ajd živeli!






12 comments:

  1. Lepotica mala, sva u tackicama... I mi smo imali boginje pre dve i po nedelje, brzo i bez problema je proslo.
    Jako fino mediterantsko jelo za utehu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na srecu dosta brzo prolazi, zaista. Sad jos da vidimo da li je bebac pokupio. Sta da se radi, tesicemo se dobrim zalogajima.

      Delete
  2. Jako slicno pravim i ja; odlican obrok. Lako je tebi kad imash pomagaca!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovi pomagaci na tufne su najbolji,verujte.

      Delete
  3. Uh... boginje... samo da ih što lakšeprebolite... pasta... pravim jako slično i fantastična je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vec prolaze, nije bilo previse strasno...ti si inace majstor za paste...uvek me inspirisu tvoji postovi..

      Delete
  4. ehh, sa malim pačićima nikad dosadno ...
    Ljubac da brzo ozdravite, a biće odmora kad lepotica ozdravi, šta da se radi, viša sila...

    ReplyDelete
  5. Jel ovcije boginje ? Ovo im je valjda period...moje su dosle iz Svedske i izbile su mi u Parizu
    ...noblesse oblige...
    kad neko ima pomoc sve se moze...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Varicele....nisam ekspert, ali to je valjda druga sorta. Eh, eh, svuda ih ima, nazalost.

      Delete
  6. A pa icicemo mi na more, to sigurno :)... Ljubim ja dusu moju.
    Testeninu cemo probati na moru :).... Nema boljeg mesta

    ReplyDelete