Thursday, June 20, 2013

Limunada sa jagodama




Draga Jasna, hvala za ovaj recept! Uživancija!

Sastojci:

1 čaša šećera
pola čaše vode
1 čaša limunovog soka ( meni je trebalo 4 velika limuna)
oko 150 gr jagoda ( koristila sam Frikomove, smrznute)

Priprema:

Staviti vodu i šećer u šerpicu i pustiti da provri, a zatim neka vri još oko 2 minuta, da se dobije redak sirup, a sav šećer istopi. Sirup prohladiti, sipati u blender sa svim ostalim sastojcima, pa izblendirati. Procediti i staviti u flašu, pa u frižider. Ovaj sok se pri serviranju razblažuje sa vodom, po ukusu, uz dodatak leda. Dekorisati po želji, kriškicama limuna i nasečenim jagodama.



6 comments:

  1. Uzivajte, ja jedva cekam 'moju' sezonu jagoda. U zdravlje!

    ReplyDelete
  2. Ja se inače baš "ne ložim" na te osvežavajuće stvari (jer me na kraju ništa od toga ne osveži dok ne popijem kriglu hladne vode :)), ali ovo mi deluje apsolutno neodoljivo!!! Uopšte, volim te domaće, voćne sirupe koji se naknadno razređuju vodom više od bilo kog industrijskog soka. Ovo mora biti isprobano!! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Potpuno se slažem, voda je voda, bez nje ništa..ali prija i ovako nešto,meni posebno kad su vrućine takve da ne mogu ništa jesti...onda se nalivam ovako nečim...

      Delete
  3. Slike su extra, imaju priču... , mene limunada okrepi kad su teške vrućine, će probamo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Mima,igram se malo....Ja kad su vrucine malo jedem, ali volim da pijuckam ovakve stvari....

      Delete