Thursday, April 25, 2013

Mladi krompirići sa pečurkama i pancetom


Dragi moji, preživela sam, jedva, ali preživela, napad neidentifikovane alergije, koja verovatno ima veze sa aktivnostima u dvorištu poslednjih dana... (tako mi i treba kada više volim da vozim kosilicu za travu nego auto...)
Da ne budem neumesna, ali takav svrab u životu nisam osetila. Potpuno je dostojan da se nađe u knjizi tipa „Istorija torture“. Na sreću, par inekcija i tablete i opet sam ona stara ( prvom prilikom , palim sveću za doktorku, u delu za žive, narafski).  
Mislim da ovog proleća neću napraviti ama baš ništa od koprive. Neka , ali hvala. I nikada se više neću smejati, svečano obećavam, kada vidim prasence kako se tare o tarabu. Eh, da sam je bar imala...No, kako mi se vratila volja za životom, da predjemo na hranu...
Stigli mladi krompirići...i ponovo pravim ovo fino jelo...Može da bude prilog, ali što se mene tiče, uz neku zelenu salaticu to je kompletan obrok.
Recept sam davno zapazila na Coolinarici, od tada se odomaćio na mom prolećnom meniju. Tražila sam ga kod  Olive na blogu, da postavim i taj link, ali ne nađoh ga..možda mi je promakao...
Daklem...

Sastojci:
  • 500 gr mladih krompirića
  • 300 gr šampinjona
  • 100 gr pancete
  • 1 praziluk
  • malo maslinovog ulja
  • kašika začina za krompir, ili kako već volite...so, ili biljni začin
  • malo bibera
  • čen-dva belog luka, ispasiran...nije obavezno...
Priprema:

Krompiriće i pečurke isecite na četvrtine. Praziluk na kolutove, pancetu na štapiće. Stavite maslinovo ulje,jedan mlaz je dovoljno.... i začine, pa dobro promešajte.


Prebacite u vatrostalnu činiju i pecite, bez poklapanja, na 180 C 40-45 minuta. Povremeno promešajte masu da se ravnomerno ispeče. Proverite da li su  krompirići  gotovi  i uživajte dok je toplo.



8 comments:

  1. Uh alergija i njihovih nepredvidivosti se ježim... mogu misliti kako ti je bilo... Mi smo alergični na ambroziju baš onako moćno i maltene avgust i septembar je u "kućnom pritvoru"... Užas... mrzim alergiju...
    Što se klope tiče hvala na isprobavanju, dobro si me podsetila na ovaj recept ;), mislim da ga nema na blogu a i sad kad pročitam nema šanse da bi stavila vegetu bilo gde ali, ali... neka nek stoji tako...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako sam pocela da pratim blogove, vremenom sam i ja promenila odnos prema nekim namirnicama i dodacima hrani.Vegeta, kocke za supu, supe iz kesice, sve sa pojacivacima ukusa, glutaminatima, pokusavamo da proteramo iz kuhinje...sve se to moze zameniti necim zdravijim..

      Delete
  2. Proljece je pravo doba za alergije- grozno!, ali i za ovakva divna posluzenja. Mladi krompir sam po sebi je poseban, pa ako je jos u u drustvu sa gljivama i pancetom....ZABORAVI se na dosadnu alergiju...

    ReplyDelete
  3. Mmmmm, ukusno :).... Koliko vidim posle dobrog jela alergija prosla :)....

    ReplyDelete
  4. O draga Mirjana, hvala Bogu da je prošlo, i ja sam nedavno pretrpela neku vrstu alergije, mene su oči svrbele (nikad mi se slično nije desilo), a zatim je usledilo kijanje, nos, grlo i uz pomoc lekova prošlo. Pre nisam znala za bilo kakvu alergiju, sada sve više verujem u priču da nas zaprašuju avionima, farmakomafija je uzela velikog maha na ljude.....
    Super ti je ova kombinacija sa mladim krompirićima :)

    ReplyDelete
  5. Hm, ma ni ja se nisam zlopatila sa alergijama do skoro...Ne znam sta je u pitanju, ali prava posast.. i masovno se ljudi zale...

    ReplyDelete
  6. Ju, ju, baš mi je žao što ti se to sve izdešavalao. Ali moram da priznam da sam se ismejala na scenu prasenceta i tarabe. :) Ovaj ručak je odličan. Pravim nešto slično bez pečurkica a sa svežim kobajama. Dobro si me podsetila, znam šta ću sutra da ručam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Zoko, neka si se ismejala, sve treba okrenuti na salu, tako je zivot lepsi...i uzivaj u sutrasnjem rucku!

      Delete