Saturday, August 3, 2013

Krekeri sa sirom, ruzmarinom i orasima




Ako uopšte ima nekoga ko do sada nije probao ovaj sjajan Milkicin recept, krajnje je vreme da to uradi. Jedna od najzaraznijih grickalica IKAD.
Zapazila sam ga na prvo čitanje. Gricnula ga na okupljanju na Adi....da me nije bilo sramota verovatno bih maznula celu kutiju, sakrila se iza nekog drveta i sve sljuštila sama...Ali bilo me, pa sam sebi obećala da ću ih sigurno praviti, i  evo konačno napravila, i to  duplu meru. Tako ću i da je zapišem. Nego, opet sam ostala kratkih rukava...imali smo neko porodično okupljanje... sve su mi pojeli... dok si rekao kreker...baš sve...
Svež ruzmarin je obavezan.

Sastojci:

  • 250 gr  omekšalog maslaca
  • 450 gr kačkavalja ( ja sam stavila trapist „Prezident“)
  • 380 gr brašna
  • 1 kašičica soli
  • 120 gr seckanih oraha ( malo sam ih prepekla na teflonu prethodno)
  • 2 pune kašičice seckanog svežeg ruzmarina

Postupak:

Mikserom umutiti maslac, ruzmarin i kačkavalj rendan na sitno.
Dodati brašno, so i orahe i nastavcima za mešenje mutiti da se sjedini. Doraditi malo rukom.
Podeliti testo na četiri dela, pa od svakog napraviti manji valjak, uviti ih u foliju i ostaviti u frižider bar sat ili u zamrzivač na pola sata.
Rernu zagrejte na 160 C. Isecite krekere na debljinu  od pola cm do 1 cm i ređajte na pleh obložen papirom.Pecite bar 20 minuta, dok malo ne požute.





1 comment:

  1. Fina kombinacija ; vise volim slane keksice - bolje idu uz vino ;-)

    ReplyDelete